من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 8602
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد آهنگ های مرتضی پاشایی


فور چت
من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد
باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد
من که آسمون نبودم اما عشق تو یه ماهه
سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه
باز که ابری شد نگاهت بغضتم واسم عزیزه
اما اشکات رو نگه دار نذار این جوری بریزه
حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی
من نگاهت بکنم تا تو چشام عشقو ببینی
بدجوری دیوونتم من فکر نکن این اعتراضه
همیشه نبودن تو کرده این دل رو کلافه
می دونم فرقی نداره واست عاشق بودن من
می دونم واست یکی شد بودن و نبودن من
اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده
اما بعد دیدم یه عشقه تازه اندازه اش زیاده
بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن
من بدون تو می میرم بیا و به من کمک کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: اما اشکات رو نگه دار نذار این جوری بریزه, اما بعد دیدم یه عشقه تازه اندازه اش زیاده, اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده, بازکه ابری شد نگاهت بغضتم واسم عزیزه, باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد, بدجوری دیوونتم من فکرنکن این اعتراضه, بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن, حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی, سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه, شعر طاقت, طاقت, متن آهنگ طاقت مهستی, من بدون تو می میرم بیا و به من کمک کن, من نگاهت بکنم تا تو چشام عشقو ببینی, من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد, من که آسمون نبودم اما عشق تو یه ماهه, مهستی, می دونم فرقی نداره واست عاشق بودن من, می دونم واست یکی شد بودن و نبودن من, همیشه نبودن تو کرده این دل رو کلافه,
نویسنده : شـــادی